30. april 2010

Savnet

Savner du eller kjenner du noen som savner en Golden retriver? Har vært borte i minst 2 døgn. Ble funnet på Kamper Bas i Sandefjord idag.
Det var en nydelig tispe som var kjemperolig og verdens snilleste. Jeg håper hun kommer til familien sin igjen! For jeg ble så glad i henne bare på den lille turen vi hadde sammen. Jeg forteller mer om det senere..
Men nå er jeg mesto pptatt av at hun skal komme seg hjem!
Hun befinner seg hos Falken. Hun fortjener absolutt å komme hjem igjen. Hun var fin og rund og det virka som om hun har hatt det veldig fint der hvor hun kom fra.

Det er jo ikke akkurat noe mer jeg får gjort nå. Annet enn å håpe på at alt går bra!


Lykke til kjære lille "Molly"  (Som vi da kalte henne siden hun ikke hadde noe navn på seg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar