13. april 2010

Velkommen tilbake Sola! :D

Endelig så har frøken sol bestemt seg for å komme frem, og jeg må jo helt ærlig si at det er noe av det beste som har skjedd på lenge både for to og firbente. 
Når vi da er så heldig å bli minnet på hvilken flott årstid vi har forran oss så får jeg jo litt shoppe dilla. Og det mest til Maiken. Hun kunne jo ikke brydd seg mindre, men jeg syns nå det er kos og kikke litt rundt på nettet til alt praktisk og ikke fult så praktiske ting jeg kan finne til henne. Og da har jeg kommet frem til at siden Maiken blir en liten båt-hund i sommer (og alle andre sommere fremover) så må hun jo ha noe som passer til. (Haha MÅ og MÅ:P) Så tenkte jeg skulle legge ut et bilde av en fin sele jeg har tenkt til å kjøpe til skjønnheten til bursdagen hennes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar