18. mai 2010

Maikens første 17.Mai

Når jeg tenker meg om så er det jo 2. 17.maien hennes. For hun ble jo født 12. Mai. Meeen første med oss da!=)
Hele dagen gikk til å være hos mormor og morfaren hennes, de var så snille og ville ha henne der hele dagen, så vi kunne få sett på barnetog, borgertog, spise litt og ta karuseller =) Jippi!
Så dagen ble fin både for henne og fpr oss<3
Ville ikke ta henne med til byen fordi jeg mener det er dyreplageri å ta hundene med når det er SÅ mye kaos at jeg nesten ikke orker selv, hun hadde bare blitt tråkket på i all den folkemengden. I tillegg så er det korps, spelling av div. leker og barneskrik som også kan være vondt for små Maikenører.
Så her ble det rolig dag for snuppa.

2 kommentarer:

  1. Kjempesmart! Vi så utrolig mange bittesmå hunder i oslo på 17., jeg hadde vært livredd for at de skulle blitt tråkket ned i folkemengden! Var jo helt kaos på gang. Hun koste seg sikkert mye mer hos karin og morten :D

    SvarSlett
  2. Ja, det var mange hunder av alle slag i byen her. Til og med VALPER!! Stakkars små. Såå jeg er glad hun ble hjemme med tanke på så mange mennesker og styr det var der. For ikke å snakke om bråk fra alle korps..? :S

    SvarSlett